måndag 1 november 2010

Jag har drabbats av iPhone buggen

Jag är lite av en perfektionist, vill ha koll på saker och ting, ibland lite för mycket men det är en helt annan sak. Av den anledningen så kollade jag telefonen en extra gång innan jag somnade igår, jodå larm 06.30.
Blev rätt förvånad när jag vaknade och tittade på klockan och den visade 07.08, vilket innebär 17 minuter kvar tills jag bör gå ut genom dörren för att inte komma försent.
vilken tur att min cykel är jättesnabb och att vädret var på min sida idag, ingen motvind och inget regn. Jag var i tid till jobbet. Med den vinsten över tiden och väckarklockan så kan ju dagen inte annat än att bli fantastisk.
Nu har eftermiddagslunken infunnit sig. om en timme är det dax för mig att bege mig hemmåt, ta en kopp te, läsa lite och ladda inför kvällen. Måndag är SATS Core Puls klocakn 19.30 på Entré.
Jag är sugen på fiskbiffar, ska passa på att ta fram fisk ur frysen så kan jag laga mat när jag tränat. Fisk, linfrön, grädde och lök, borde bli en god fiskbiff, helt enligt LCHF.
Och förresten, förra veckans utmaning gick hur bra som helst, känns rätt bra att veta att jag investerat min tid i något bättre än Hollywoodfruar och Paradise Hotel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar