onsdag 13 oktober 2010

Från tanke till handling

Jag gillar bloggar, jag gillar att läsa om andras vardag och inspireras. Jag gillar att se hur andra jobbar mot upsatta mål och når dem, hur de delar sin framgång och glädje med andra. Delad glädje är dubbel glädje.
Jag gillar att inspirera andra, jag gillar att förklara hur jag tänker och se hur andra kan använda min kunskap och min erfarenhet för att slippa göra egna misstag eller för att hitta genvägar till sina mål.
Att blogga har funnits i mina tankar länge men först nu har jag gått från tanke till handling.
Kanske är det inte någon som kommer att läsa min blogg, kankse bara någon, ibland.
Det spelar ingen roll, jag får väl läsa den själv, och inspireras av min egen framgång, dela glädjen med mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar