torsdag 14 oktober 2010

Trött

Jag är oftast morgonpigg, inte så jag hoppar ur sängen när klockan ringer men det brukar ändå vara ok att gå upp när det är morgon.
Idag är jag så fruktasnvärt trött, sitter på jobbet, klockan är halv tolv och jag klipper fortfarande med ögonen som en yrvaken tvååring. Undrar var den här dagen ska sluta.
Får ta mig en extra kopp med kaffe och bita ihop, bestämma mig för att den här dagen blir en bra dag. Alla dagar är bra dagar, det är bara det att ibland krävs det lite mer mental övertalning för att jag ska förstå det, detta är en sådan dag.
Jag har ju ändå kvällen att se fram emot, ett 75 minuters boxpass med Sarah. Jag gillar att ha sällskap till träningen, även om jag ofta är så fokuserad på mig själv och inne i min egen "bubbla" så tycker jag att de där minutrarna före och efter träningen är mycket roligare om jag har någon att dela dem med. Så tack till min träningskompis Sarah för att hon vill göra mig sällskap. Att jag dessutom får slå på henne gör henne inte mindre beundransvärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar