söndag 24 oktober 2010

Underbara helg


Söndag kväll, helgen börjar lida mot sitt slut. Har varit så skönt att bara få vara hemma och koppla av, tror att jag laddat batterierna och börjar känna mig redo för en ny vecka. Förut kunde jag känna att en helg då jag inte gjort så mycket var en bortkastad helg, nu är det precis tvärt om. Jag förväntar mig ännu en intensiv vecka som kommer att kräva mycket av mig, vad kan då vara bättre än att ta helgen för att ladda om. Har kollat recept och bokat veckans pass på sats. Denna veckan kommer att bjuda på massor med gott, bland annat köttfärsbiffar och fisk med räkor. Båda recepten från doktor Dahlqvists bok. Träningen blir SATS Core Puls och dance aerobic. Nu väntar filmkväll, kan inte komma på ett bättre sätt för mig att avsluta helgen än med grönsaker, dipp och Beck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar